Då var helgen förbi och arbetet igång på en ny vecka..

Helgen sa bara poff så var den slut.

Jag har gått nagelteknologutbildning 20 timmar av den här helgen, jätte roligt och jag ser verkligen fram emot den kommande veckan med mina första elev behadnlingar.

Här är lite bilder från helgens modeller:



En Silver/ vit gelé men lite shimmer i. Jätte Fin!! 


Om du är intresserad av att få fina naglar till ett billigt pris. Maila mig på [email protected]
Jag tar endast 250,- för en elev behandling med förlängning med franskmanikyr eller glitter. Borttagning av material ingår i priset när det är dags, annars tar jag 200 kr för en påfyllning.

Jag sitter i Järfälla och, jag bjuder på var 5:e behandling ;)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0