Varför??

När jag får frågan, vad önskar du dig?? Får jag aldrig fram en enda liten grej jag vill ha eller behöver. Det är precis som att jag har allt jag önskar och allt är perfekt men nu när julen är över är det klart jag kommer på massa saker jag vill ha!


Jag funderar på att införskaffa mig en sån här i veckan, 375 kr på Net on Net. Inte så farligt.
Jag vill verkligen ha lite volym ihåret men det känns som hur mycket jag än tupperar eller sprayar håret så e de lika plått ändå en timma senare. Jag tror det här kan vara min räddning till Nyår :)

Ska försöka komma förbi IKEA någon dag i veckan också och köpa en helkropps spegel och eventuellt en brödförvarning. Jag och Matte fick ett pressentkort på IKEA så då kan man ju passa på ;)

Igår fick jag mitt hår fixat så nu är jag jätte blondiii ... Skönt att få det gjort innan nyår, hoppas jag får naglarna gjorda idag också :) 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0