Godmorgon!!

Hallåå mina vänner!!

Jag har sovit jätte dåligt inatt, men är förvånadsvis piggare än vanligt. Det är konstigt de där, ibland går man och lägger sig tidigt för man vill vara pigg dagen efter men många gånger känns det som att effekten blir motsatt. Jätte lustigt tycker jag...

Igår bakade jag en äppelpaj, det vart gott men äpplena vart inte riktigt mjuka. Måste köpa andra äpplen nästa gång (lite mjöligare). Så mysigt att bo ensam, man kan göra vad man vill när man vill.. Myyssss

Det är en timma kvar till lunch, jag längtar...Jag har matlåda med stuvade makaroner och korv, mumms...

Imorgon ska jag på årets första julbord, ska bli riktigt gott köttbullar och prinskorv, sill och massa gott :)
 
fotonich
2009-11-18 @ 16:29:43
URL: http://fotonich.blogg.se/

Åh vad härligt att bo helt ensam :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0