Naglar...



Siter och funderar på om jag ska fixa mina naglar i kväll.

Jag blir lika frustrerad varje gång jag kommer till högerhanden men jag kanske ska göra en naturligförlägning med bara en silverkant eller nått så slipper jag den franska manikyren för det är den som jag aldrig blir nöjd med när jag gör på mig själv:)

Det kanske kan vara skönt att bara ha långa naglar men utan fransk så kan jag måla dom och fixa lite...Så får det nog bli!

Jag har verkligen saknat att ha naglar, tror jag varit utan en månad nu men mina naglar behövde nog det.

See you babes!!
Therese
2010-02-26 @ 13:02:28
URL: http://theresepersson.blogg.se/

Fiina naglar du gör!!! :) Håller med ang högerhanden, den är totalt hopplös att göra på sig själv :) Just nu har jag inga naglar, men nästa gång det är dax så ska jag gå till salong :) för jag pallar inte sitta heller.. tar ju sån tid :) Kram på dig




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0