White tea, en början till ett sundare intag!

Sitter och äter lite frukost på jobbet. Dricker vitt te och äter en banan och 2 knäcke mackor.

Om 2 veckor ska jag köra en detox kur i 15 dagar så jag har börjat äta lite bättre och tänka på vad jag stoppar i mig redan nu så slipper det komma som en jätte chock för kroppen.

Jag tänkte köra en detox kur med hjälp av de här.

Jag beställde det på en sida som heter http://renewlife.se
Jätte snabb och smidig leverans och jag fick 2 burkar och 60 tabletter med frakt och moms för 222,-


Jag vet också att man inte alls behöver ta några piller utan att man kan göra det helt på egen hand men det känns som de skulle bli effektivare, som en knuff i ryggen.

Så jag har helt bytt ur morgon koppen te mot vitt te, vilket är nyttigt för kroppen (innehåller mycket antioxidanter). Äter inget mjukt bröd överhuvud taget. Till lunch äter jag antingen keso och kalkon eller en soppa sen till middag äter jag mindre portioner men för tillfället som vanligt. Jag har 2 veckor kvar innan jag kör igång så jag tänkte ha en lite mjuk övergång.

Jag har beställt något som heter Acaia bär men dom har doc inte kommit ännu, de ska också innehålla mycket antioxidanter vilket är bra för kroppens imunförsvar och ämnesomsättning.

Jag tror min kropp kommer må bra av en liten kostförändring. Jag tänker börja leva sunt till vardags men jag tycker ändå man ska kunna unna sig något extra till helgerna så man får känna att man lever :) 

Jag köpte ju jympa kort på friskis förra måndagen men nu får ja inte träna fören på torsdag på grund av byte av min p-stav. Lite små surt när man har bestämt sig men nästa vecka tar vi nya tag.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0