Midsommar!! =)

Min midsommar spenderade hemma i Järfälla. Jag satt först uppe på Kullen med fessan, Anneli, Frida mf. Sen grillade vi hemma hos Mamma och Micke tillsammans vi var Jag, Matte, Tim, Jennifer och Timmy.  Senare kom även Cia och Robban förbi. Jag hade en trevlig dag synd bara att den skulle sluta med huvudverk. Måste bli bättre på att dricka när solen lyser =) 

I lördags var vi ute på Ekerö och badade och grilla, jätte mysigt och otroligt god mat måste jag medge!!

Igår var den första dagen för mig som jag låg ute och  solade i bikini, jag och Cia låg ute hela dagen.. Super mysigt och avslutningsvis blev det tacos på balkongen!!

Midsommar!!
















Här badade vi i lördags, super mysigt..
Älskling en sån pool vill jag ha när jag blir stor =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0