Idag börjar jag plugga

Äntligen kom första boken för min utbildning! Var lite orolig att det efterlägntade kursmaterialet hade åkt vilse men idag dök det ner i brevlådan.

Så idag tar min mäklarassistent utbildning fart!



Det första ämnet jag ska läsa är Juridik. Ska bli jätte spännande! Började läsa och anteckna lite ur det första kapitlet ikäll men det har varit en lång och intensiv dag på jobbet så jag lägger ner mer energi på pluggandet i morgon. Jag kommer läsa Juridik i 5-6 veckor sen väntar 3 internat dagar på Maklarsamfundet och inkl. en dag för inledning av nästa kapitel. Första internatdagen är den 15 december.  Tror juridiken kommer bli ett intressant och roligt ämne att läsa.
farmor
2010-11-09 @ 09:42:41

Grattis Sofie!

Äntligen kan du komma igång med din efterlängtade Mäklarass.utbildning,är säker på att du blir en duktig och trevlig representant för yrket du valt.

Många varma hälsningar från Benidorm och oss två,

Inga och Fred




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0