Köttfärsås och födelsedags firande..

Jag slutar snart jobba. Då ska jag puttra hemmåt i takt med att köttfärssåsen står och puttrar på spisen hemma.

Jag och Matte ska äta köttfärsås och spagetti och sen ska vi dra ut till drottningholm och säga grattis till min "extra" farmor.  Vi tänkte dra dit så tidigt som möjligt så man är hemma i hyffsad tid. Alltid skönt att avsluta dagen i soffan med ett bra tv program och några tända ljus.

Måste duscha ikväll, kanske göra en inpackning i håret och en ansiktsmask. Jag skulle beheöva ta bort några miler ( små hårda vita kulor som lägger sig i porerna ). Man får ta bort dom med en nål men jag har någon i området kring ögot så jag måste låta någon annan ta bort dom. Mamma hjälp!!! Skulle va skönt om mamma kunde hjälpa mig och utrota dom jäklarna innan dom åker till NY på fredag. Får se vad vi hinner med.. Juste "farmor" & "farmar" har solarium hemma. Kanske skulle passa på att sola.. Får se!! =)




Vi måste fota hundarna någon dag så vi kan göra årets julkort, det här var en av alla bilder som vart misslyckade när vi skulle fota förra årets julkorsbilder =)

Taralddaniella
2011-08-02 @ 09:42:42
URL: http://taralddaniella.blogstie.com

Lots of great info, keep up the good work!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0