Internat, dag 1

Ledsen för dålig uppdate!

Idag har jag varit på internat hela dagen, vi gick igenom de datorsystem som alla fastighetsmäklare använder och vi fick även med oss en student version hem så vi kan sitta och "leka" i programen hemma.

I morgon har vi genomgång av fastighetsförmedlingen in för tentan på fredag, lite nervös! Den här tentan är den sista tentan i utbildningen. Sen är jag klar ( om jag klarar det ) och redo för att bli värdens bästa mäklarassistent. 

Dom här internat dagarna är farliga, vi får fika och god mat hela dagarna. Skulle inte bli flrvånad om jag går upp några kilo till helgen ;) Får träna bort det nästa vecka, hihi... Anmälde mig igår till en provträning på ett ställe i Veddesta som heter Curves. Ska bli kul att prova deras träningsmetod, dom kör tydligen med en träningsmetod speciellt för tjejer. Ska bli kul! ska dit på onsdag 17:00. Någon som provat??
 





Jag bjuder på två bilder från min underbara helg




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0