Måndag 15/8

Haft en bra helg?

Det har jag haft, egentligen inte gjort så mycket men det har varit en lagom livad helg.

I fredags var vi på Street Race med Anton och Ellinor och i lördags var vi ute och käkade med Bocha, tanken var att vi skulle bowla men eftersom att bowlinghallen i Jakan var stängd så blev de biljard istället. De stängde dock en halvtimma efter vi kom dit så vi var hemma ganska tidigt, vi avslutade kvällen med lite X-box och nudlar i soffan.

Igår kom Sunnie och Nellie hem, dom har varit på landet i en vecka. Saknade tjejer! Skönt att ha dom hemma igen!



Måndag idag, man börjar vänja sig att inte ha semester längre, det tog ungefär en vecka att komma in i rutinerna igen. Det känns som att sommaren tog slut när jag kom tillbaks från semester. Men det är ju bara Augusti, solen kan ju inte ta sitt pick och pack ännu...

Jag ska smita lite tidigare från jobbet idag, jag och Matte ska på två visningar i Västerås vid 17:00. Idag är det bara 2 veckor kvar tills Matte börjar skolan. Eventuellt ca: 2 vekor tills han flyttar. Bara bita ihop och se de positiva sidorna i det hela.

Ha en skön måndag allihopa, det ska jag ha =)


Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!
2011-08-15 @ 13:44:10
URL: http://smnmode.blogg.se/

Söt blogg, allt bra? :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0