Så..

Matte har varit i Västerås hela dan idag. 

Nu är alla pappren skrivna.

Om 2 veckor är jag inte längre sambo, då har jag en pojkvän som bor i Västerås och en lägenhet på 41 kvadrat alldeles ensam.. Nej inte ensam, jag har ju Sunnie. Tur att jag har henne, hon sviker aldrig!

Jag behöver nog inte berätta hur jag mår, det säger sig nog själv...

Jag är glad att Matte är lycklig i varje fall. Sin första egna lägenhet, börjar plugga om drygt en vecka, dags att byta blad och börja på ett nytt kapitel. Ett kapitel jag önskar att jag var mer delaktig i. Hoppas det blir ett lyckligt kapitel med ett lyckligt slut!  




Fotograf Annie
2011-08-18 @ 22:37:51
URL: http://blogg.anniesfotografier.se

Det går nog bra :)



Skönt att du har Sunnie kvar, Var ska Nellie bo?






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0