Förlovningsringar

Idag bör jag få slut på den långa resan med min ring som sen vart våra förlovningsringar..

Dom har lovat så många gånger att ringarna ska bli klara men dom verkar ha lite svårt att hålla vad dom lovar. Jag beställde ringarna för 12 dagar sen idag och då lovade han att dom skulle var klara den 28:e, alltså i fredags. Jag ringde dit den 28e och dom var inte klara. Den 29e åkte jag och Matte dit och då var dom inte heller klara. Då lovade han att dom skulle vara klara igår klcokan 11 så det ska bli spännande att se vad han har för bortförklaring idag om dom inte är klara....

Tur att man har lite framförhållning, vi behöver ju inte ringarna fören på söndag men vi hade lika gärna kunnat ståt utan ringar om vi hade behövt dom i helgen som var...

Åker i varje fall till kista idag efter jobbet och hoppas på att dom ligger där och väntar. Ska bli kul att få se hur dom ser ut ...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0