Se och häpna!



JAG HAR INGA NAGLAR!!! :o

Det här är någon ni inte får se ofta!!

Jag slog i ena nageln rakt framifrån, förstår ni vad jag menar?? Naglen flög av och jag började blöda. Tror nageln losnade från nagelplattan. Gjorde förbaskat ont! Hade tänkt göra om naglarna till helgen men sjukt irriterande endå. Det är bland det värsta jag vet, att gå men någon nagel trasig eller någon som saknas. Då tar jag helldre bort alla om jag vet att jag inte har möjlighet att fixa det direkt eller en dag efter. Så nu rök alla ( den hårda vägen, hade ingen bra fil hemma ) Nu var det säkert 6 veckor jag gjorde naglarna så det var dags att göra om dom helt från grunden endå. Det var säkert ett halvår sedan jag inte hade naglar över huvud taget och det kanske var i en dag, max 2. Dom är otrloigt tunna nu men det skadar säkert inte att dom får lufta lite till helgen.

Till helgen blir det en liten skönhets helg, nya naglar till mig, basta lite. bada bubbel, och så tänkte klippa Matte i helgen också hemma hos mamma och Micke där vi har lite mer yta, där har vi special saxen också =)

Får se om nageln jag slog sönder blir blå. Då får jag göra dom naturliga med bara en förlägning så jag kan måla dom i en mörkare färg..

Känner mig helt naken! BLÄÄÄÄ



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0