Älskar blocket!

Igår sålde jag min gammla tv genom en annons på blocket, jag fick 1500 kr för den. Trodde faktiskt inte jag skulle få så mycket, den hade endå några år på nacken så det var perfekt! 

Perfekt för att köpa ett fäste till den nya teven så vi kan sätta upp den på väggen. Vi var på Net on Net och köpte ett fästa igår men sen åkte jag och pratade med Micke och han tyckte absolut att vi skulle ha ett fäste på arm så vi kunde vinkla teven mot köket så då åkte vi tillbaks för att byta det första fästet vi köpte. Efter en halvtimmas kö kom vi äntligen fram till retur avdelningen men då stängde dom också så vi får åka och köpa ett nytt fäste i dagarna.

Det skiljer ganska mycket i pris på ett fast fäste och ett fäste på arm, det vi köpte först låg på 500 kr och det vi förmodligen ska köpa nu ligger på ca 1799 kr. 





Undrar vilket modell som håller bäst och blir snyggast på väggen??





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0