Baby Shower för Cia



Jag har ju glömt bort att berätta om Baby Showern vi hade igår för Cia.

Jag började planera den lite smått för några veckor sedan. Kontaktade Cias vänner och familj och pratade ihop mig med Robert ( Cias sambo ) så att vi skulle kunna överraska henne.

Robert gav mig en nyckel dit i smyg. Sen lurade han iväg Cia hemifrån igår klockan 10:00 och då åkte jag och Therese dit och började förbereda allt. Vi bakade en tårta, lite cupcakes, dekorerade och fixade pressentbord. Tyvärr vart det inga lekar, vi var så blandade åldrar så det känndes nästan lite larvigt. Men det får bli nästa gång!

Cia kom hem vid 12:30 så då var alla på plats och överraskade henne när hon kom hem. Jag tror inte hon hade någon aning om att vi var där, hon såg riktigt förvånad ut när hon öppnade dörren.

Hon har beräknad förlossning den 29/8. Som ni kommer att se på bilderna så har dom tagit reda på att bebisen som de väntar är en liten flicka. Hoppas att det stämmer, annars blir det en kille med ett rosa målat rum och MASSOR av rosa kläder.



 



Jag hoppas att Cia vart nöjd med kalaset. Jag tyckte det vart lyckat ! =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0