Back To Work!

Nu är semestern slut, för den här gången! :(

Känns riktigt deprimerande, jag vill vara ledig 4 veckor till.

När vardagen kommer tillbaks blir allt annat också mer påtagligt. Tankarna som man försökt lägga åt sidan kommer upp till ytan och man inser att det inte är långt kvar tills allting ska förändras.



Nog med depp!

I helgen har jag införskaffat ett X-box slim. Matte har velat ha det länge och vi hittade ett X-box med 2 kontroller och 2 spel på blocket för 1800 kr. Det var bara att slå till!





Tyvärr börjar våran tv få några år på nacken och den saknar HDMI ingång så det funkade inte att koppla in X-boxet som vi hade tänkt oss, så igår åkte vi och köpte en ny tv.





















Här är vår nya tv. Det vart en 50" från LG.





Här är våran gamla tv, en 42 " från DMTECH.
Det är inget fel på den men som sagt var så saknar den HDMI ingång.

Jag har både vägg fäste och "fot" till den.

Säljer den för ett bra pris om någon är intresserad!

Nu har jag något att göra i höst mörkret ;)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0