BIG POWER MEET 2011

Nu har vi bestämt hur vi ska fira startskottet på vår semester. På lördag åker vi till västerås och tillbringar dagen på Big Power Meet. Viste ni att det är värdens största bilträff för Amerikanska bilar? Det viste inte jag, men om det är sant så vet jag det nu.

Matte har några kompisar som ska tälta i västerås fredag till söndag. Att tälta är inte riktigt min grej så vi bokade ett hotellrum på scandic hotell i västerås lördag till söndag. NICE!!!

Jag är egentligen inte alls intressertad av bilarna som är där men det är kul att titta på alla människor. Alla raggare som visar halva rumpan och har magtröjor fast dom inte alls borde. Hehehe, inte skarmigt!!

Men det skulle faktiskt vara riktigt kul om man kände någon som hade en snygg bil att åka igenom stan med. Någon som vill ha sällskap av en blondin kanske?? ;)

Några av er som ska dit?







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0