Nu har jag stor städat hela lägenheten tyc...

img_5153 (MMS)

Nu har jag stor städat hela lägenheten tycker jag har gjort mig förtjänt av det  sista  OC avsnittet  ;)

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!
2011-07-05 @ 01:27:28
URL: http://adaras.se

åh OC! Har du alla säsonger?? Jag har ju invigt min kille i serien också, men jag måste köpa tredje säsongen och fjärde eftersom jag inte har kvar dem längre. :P



sv: åh tack! Det tar jag verkligen som en komplimang - speciellt när det kommer från en nagelteknolog! :D

Just nu är mina naglar mina riktiga .. men jag tycker det är snyggare med gele faktiskt! De blir ju tjockare och längre. ;) Brukar du fixa gelenaglar på andra förresten??



Ja visst kan jag göra ett inlägg om hur jag gör! :D Kan göra det nästa gång jag gör naglarna!

Puss på dig snygging!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0