Semester...

Som ni vet så är jag inne på min första semestervecka, därav den dåliga uppdateringen. Att blogga ligger inte riktigt på min prio ett lista.

Vi har inte gjort så mycket än så länge, vi var och letade sista minuten resor i förrgår men det såg mörkt ut. Något annat som också ser mörkt ut är vädret. Enligt SMHI ska det regna i ca 1 vecka framåt. Hoppas verkligen de har fel!

Matte fick reda på sin antagning till högskola idag och han kom in på civilingenjörsprogramet i Västerås. Jätte glad för hans skull men för tillfället känns det som jag är inne i en dimma. Matte har börjat fundera på flytta till Västerås och det väcker många tankar. Mår inte på topp när jag tänker på det.

Solen tar sig fram idag, tyvärr blåser det ganska mycket. Vi får se vad dagen har att bjuda på!

Kom gärna med semester ideér. Jag har ide torka!!





nutjarin - bloggare från Strängnäs
2011-07-16 @ 00:35:49
URL: http://nutjarinjw.blogg.se/

Hoppas du får en fin semester, det förtjänar du! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0