Unknowed




Igår drog jag och Matte in till Sergel biografen inne i stan, Vi såg Unknowed. 

Väldigt kortdraget så handlar den om ett par som åker till Berlin för att fira Thanksgiving. Mannen råkar ut för en bilolycka och efter det tycks han glömma vem han är.

Både jag och Matte tyckte att det var en bra film.

Jag tycker att ni ska gå och se den.

Jag ger den:


Fyra av fem stjärnor ;)

På vissa biografer finns det "guld" platser, de kostar vanligtvis 20 kr mer än de vanliga platserna men har man företagsbiljetter får man välja dom platserna vid mån om plats så det gjorde vi igår. De platserna har mycket mer ben utrymme sen kan man fälla upp armstödet och fälla bak stolarna. Nice :D  

Moa - BEBIS I MAGEN
2011-07-04 @ 09:54:39
URL: http://FUCKINGPOSERS.SE

Den är bra den filmen :)

REBECCA
2011-07-04 @ 12:00:48
URL: http://magicstory.blogg.se/

- Härligt! :) Jo det är bra med mig med.

Ja det var ett tag sedan.



Har också sett den filmen och den var riktigt bra tycker jag :) kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0