Måndag 27/6

God Morgon!

Nu är ungefär halva sverige tillbaks till vardagen efter midsommarfiranden runt om i Sverige. Den andra halvan har gått på en efterlängtad semester. Det är helt dött på jobbet idag. Halva styrkan ligger förmodligen och sover just nu. När dom vaknar kommer dom vakna av ett leénde och sen gå ut och lägga sig och sola.

Själv har jag två veckor kvar till min semester, lite avis idag bara för att det är sol men det känns ganska skönt att ha något att se fram emot.

Måndag idag, händer för kul då då??

Jooo....

Idag kommer min farmor till Sverige, ska bli kul att träffa henne. Hon bor i Spanien över vintern men landar idag i sverige för att stanna i alla fall 2 månader. Jag har inte träffat henne sen förra sommaren så det ser jag fram emot. Hon brukor bo hos pappa när hon är här, synd att det trots allt är 10 mil dit. Det blir inte att man åker dit så ofta som man kanske borde.

Ni får ingen fin bild till det här inlägget, upptäckte att jag hade glömt min kamerasladd hemma :(



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0