Bowling, Kubb och Grand hotel!!

Ja i helgen har jag hunnit med en hel del känns det som, efter jobbet i fredags åkte vi ut till Ängsjö och spelade kubb och grillade lite korv. Precis när vi kom ut började det regna men vi käkade i bagageluckan och sen klarnade det upp så vi kunde spela!!  Tyvärr vann Robban och Matte 2 av 3 matcher mot mig och Cia.. Lite surt men vi får ta igen de nästa gång =)



Hundarna som sprang och lekte var helt slut när vi kom hem så vi dumpade dom hemma för att sen åka till kananbadet och fiska lite. ( Jag fiskade inte, men det gick lika bra att titta på och ta en fika ).

I lördags grillade vi och bowlade, det var ett tag sen vi bowlade nu och de märktes att man inte hade jort det på ett tag :p



Igår fyllde min pappa 50 år!!
Det firade vi med en smårgås bufé på grand hotel och avslutningsvis en teater på skeppsholmen. En trevlig dag och tur hade vi med vädret!!


Idag ska vi nog ut och åka lite inlines med hundarna, se hur det slutar =)

Therese
2010-06-12 @ 19:28:10

Gosigt med hundkram :) Han ser snäll ut!!!

dog lover
2011-02-16 @ 01:33:39

very beautiful dog, your pic popped up for some reason when i googled smårgås..check it out!



but i had to take a moment to comment..he is a beautiful dog..



best wishes to him, you and your loved ones.



regards






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0