Fredag 12/8

God morgon!

Mina ögon känns som bly, svårt att hålla dom öppna. Jag vaknade vid 04:30 i morse och hade sen lite problem att somna om. När det bara var 30 minuter kvar tills klockan ringde var det bara hålla sig vaken. Det värsta är när man inte kan somna och man känner sig jätte pigg, sen somnar man strax innan man ska gå upp och då är man helt slut när klockan ringer. Men som sagt var så höll jag mig vaken istället tills klockan ringde och det kom ikapp mig. Fy va trött jag är!!






Det vart inget jätte firande av Matte igår. Hans föräldrar är på landet så det blir nog en fika med dom när dom kommer hem, istället gick vi och käkade på min gamla arbetsplats Lilla Barkarby. Mamma, Micke och Kevin följde också med, jag käkade Biff, Pommes & Bea.

Vi funderade på att ta en kryssning på lördag och fira Matte där, får se hur många som är på... Vore kul!


Vi köpte ett nytt fäste till teven igår också, det vart den här modellen. 




Vi har dock inte fått upp teven på väggen ännu, allt gick emot oss igår när vi skulle sätta upp den. Det visade sig att väggen mellan vardagsrummet och badrummet var väldigt tunn, irriterande. Skruvarna man fick med var alltså för långa, bra bygge!! 

Se om vi har turen med oss idag och kanske kan få upp teven. Då skulle jag bli glad =)



 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0