Måndag 29 / 8

Idag börjar Matte skolan och idag har Cia sin beräknade förlossning.

Jag kan dock medela att det inte dykt upp någon bebis ännu. Vi väntar med spänning! =)




Jag och Cia när jag fyllde år, hon är dock lite större idag.. :p


Matte är i västerås just nu på sitt upprop. Sen skulle dom ha en rundvandring i skolan som jag förstod det. Klockan 15:00 ska han möta säljaren och mäklaren för lägenheten han köpt eller ska köpa för att köpebrevet ska skrivas. Så idag får han tillträde till lägenheten och skulle kunna sova där första natten om han hade velat. Jag tror dock han sover hemma i varje fall en natt till. Han måste införskaff lite möblemang och bra och ha saker till lägenheten innan första natten så troligtvis blir det en sväng till Ikea ikväll.

De verkar som att de två första veckorna för Matte mer eller mindre består av nollningar, kul!! Jag vill också nollas, haha!!  Kan man bara gå dom två första veckorna i skolan ?? Kanske är det man i så fall ska göra varje år i slutet på augusti.. Hmm ;D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0