30/9 FREDAG!!! =)

Idag är det exakt 1 månad kvar tills jag åker till Miami! Ska bli galet skoj, men oj vad jag kommer sakna min pubear. Vi har aldrig varit ifrån varandra så länge.. :p

Idag är det fredag, Therese ska ha kräftskiva och hela gänget ska dit. Oj va kul vi ska!!
Blir dock inte så sent för mig för jag ska på spårningskurs i morgon 10:00 med Sunnie och Nellie. Jag tror inte Sunnie har spårat förut men Nellie har gått en spårningskurs och hon tyckte det var superskoj, hon skulle nog kunna bli riktigt duktig på att spåra.

Trevlig helg allihopa!

Juste, jag har ju inte visat upp lilla Ella. Hon är så söt!
Min brors valp som är 10 veckor. En liten staff tjej!! 



 



Kajsa och Ella, samma ras men inte riktigt samma storlek..
Inga och Fred
2011-09-30 @ 12:05:35

Äntligen,oj vad vi väntat!Välkommen tillbaka!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0