Light My Nails

Då var det bara en dag kvar tills min Nagelteknolog utbildning drar igång. Imorgon klockan 9:00 har jag mitt första utbildnings tillf'älle. Så om de e någon där ute som vill sitta modell och få gratis naglar dom kommande veckorna. Skriv din mail under kommentarer så hör jag av mig. Det ska bli super roligt!!

Jag hoppas verkligen det kommer vara värt pengarna.

Jag har alltid haft ett stort intresse för skönhet och det här blir bitt första steg in i brancshen.

Skolan där jag ska gå utbildningen heter Best of beauty och ligger i Solna. Jag kommer vara färdig utbildad i November. Fett Jävla ROLIGT!!!



emma
2009-09-02 @ 16:05:20
URL: http://emmawow.blogg.se/

hej älskar din blogg hoppas att du vil kolla in min<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0