Acai pulver!

Jag kommer inte ihåg om jag har skrivit om Acai bär eller inte men hur som hellst så kan jag skriva om det igen.

Om Acai bären är så otroliga som man läser så förstår jag inte varför inte fler brukar dom. Att få tag på själva bären verkar inte vara det lättaste men jag köpte en burk med Acai pulver i förrgår. Det är ett pulver man blandar i yoghurt, jucie, mjölk, What ever och det ska vara bra för följande:

• Hjälper till att minska lagrade fettdepåer (gör dig mindre fet)
• Boostar upp dina energinivåer
• Förbättrar matsmältningsfunktionen
• Förbättrar den mentala fokusen och skärpan
• Ger bättre sömn
• Förbättrar upptaget och effektiviteten hos alla vitala vitaminer
• Innehåller ett flertal viktiga mineraler
• Är en extremt kraftfull antioxidant
• Innehåller en väldigt hög halt av fibrer
• Rensar och avgiftar (detox) kroppen
• Stärker immunförsvaret
• Intensifierar den sexuella driften och prestationen
• Kan hjälpa till att motverka cancerceller
• Motverkar åldrande
• Gör att huden ser yngre och friskare ut
• Kan mildra diabetes
• Normaliserar och reglerar kolesterolnivåerna i blodet
• Hjälper till att upprätthålla en sund hjärtfunktion
• Antiinflammatorisk
• Förbättrar blodcirkulationen
• Förebygger blodproppar och åderförfettning
• Förbättrar synskärpan
• Kan lindra ledsmärtor
• Kan hjälpa till att snabba på läkeprocessen vid fysiska skador
• Stabiliserar blodsockernivåerna
• Kan snabba på tillfrisknandet hos leukemipatienter
• Motverkar och lindrar vissa former av depressioner
• Förbättrar allmänhälsan och muskelstyrkan
• Hjälper till att motverka uppkomsten av vårtor och blemor

Jag tycker absolut det kan vara värt en månad att pröva. Jag köpte en burk Acai pulver på en hälsokost butik i Solna. 153,- och det räcker nog ca: 1 månad.


Acai
2010-12-05 @ 19:42:47
URL: http://acaibar.nu

Jag har ätit Acai i över ett år nu och har bara positiva erfarenheter! Inga mer förkylningar (jag brukar annars lätt bli sjuk) + att jag har gått ner i vikt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0