Naturlig!

Det blev inga naglar för mig igår, jag började men när jag hade gjort hälften kände jag bara att jag ville ta hand om mina egna naglar. Jag vet att dom är jätte svaga i sig själva men med mycket vitaminer och kalcium kanske jag kan få dom hyfsat snygga.

Så jag tog bort materialet helt och hållet och nu känner jag mig helt naken fast det känns endå bra. Mina naglar borde inte få kallas naglar, för tillfället dom är jätte korta och löv tunna, men jag får ge dom några månader så ska dom nog må bra sen :)

Jag tror jag kommit in i en period där jag vill ta hand om min kropp inifrån och ut, jag skulle vilja pröva på detox, börja träna igen käka nyttigt och allt sånt där tråkigt ;) Det värsta med mig är att jag kan ändra mig på en natt. I morgon kanske jag vill ha gele naglar igen och löshår och käka på donken. Velig, JA DÅ!!

Nu ska jag göra rent kaffe maskinen på Jobbet, Jätte äckligt men verkligen behövligt!!

sara
2010-01-21 @ 09:15:02
URL: http://smuls.blogg.se/

vilken söt valp på headern! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0