Noka, måltidsersättning



Tror aldrig jag varit med i någon tävling i en blogg förut, jag vinner endå aldrig men nu vart jag lite lockad.

Senaste tiden har jag druckit måltidsersättningar till lunch på jobbet, inte så billigt men enkelt och smidigt men man tröttnar lätt på smakerna. Jag har köpt dom från apoteket av märket modifast, har prövat vanilj och hallon med tycker båda smakerna är helt okej. Det brukar vara ungefär 14 "portoner i en förpackning så det blir lite enformigt.. 

Köpte Cafe latte smak från Naturdiet också men dom gick inte att drinka, fy va äckliga dom var :S

Nu har jag hittat ett nytt märke på nätet som folk verkar vara väldigt positiva till.

Noka...  

Här kan man vara med att tävla om ett paket med 15 "portioner".




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0