Bilder från i lördags

Såg att både Annie och Ida hade lagt upp bilder från i lördags. Jag ska väll inte vara sämre!



Här har ni några bilder som är tagna av Idas pojkvän, Simon.



Fotograf: Annie
Modell: Ida



Fotograf: Ida
Modell: Jag



Jättefin bild på Ida, tagen av Annie



Vi avslutade med en fika i Koppartältet, kan verkligen rekommendera hagaparken som en söndags utflykt. Jättemysigt att ta en promenad och en fika där. ( Hälsa på Victoria & Daniel kanske ;)

Fotograf:  Ida

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!
2011-04-04 @ 21:48:05
URL: http://adaras.se

Just ja, måste skicka bilderna till dig!! Har inte hunnit det än, men jag ska. :)



sv: haha lyckost! Jag har inte bowlat på hur länge som helst. Men då antar jag att du är rätt bra på att bowla? ;)



Det var svårt att inte hitta saker i Sollentuna centrum, det är ju så stort! :D



Förresten, fungerar min design bättre för dig nu? :O




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0