Bildregn från Bellas 20-års fest!






När kvällen började såg alla helt okej ut!
Det gick dock utför med timmarna som gick.




Fina Frida!!





Söta Therese!





Vi körde 5-kamp i lag, riktigt kul! 

Här har vi mitt lag, Vinnarlaget??

 Kommer inte ihåg :p Men det ser ut så på bilderna.. Hehe..














Haha, Matte är som gubben i lådan !!









Min gren vart snurra 10 varv runt pinnen och sen springa till mållinjen.
 Kan inte påstå att vägen tillbaks var stabil!





Jag vet inte vad Bocha trodde det var för tema på festen men så här såg han ut! ;)













Jag tror Matte och Timmy har något på G, vad är det man brukar säga..

"Kärlek börjar alltid med bråk"

( Detta var inte en av 5-kampsgrenarna )




Här har vi födelsedags barnet. Tack för en underbar kväll Bella!! =)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0