Hundfantasten

Den 17 augusti, nästa onsdag ska jag och Sunnie börja på en Vardagslydnadskurs.

Det är 6 träningstillfällen på en timma styck. Varje onsdag 18:00 i 6 veckor.

Det ska bli roligt! Jag gick en valpkurs med Sunnie när hon var liten ( också hos hundfantasten ).I och med att vi har 2 hundar känns det som man aldrig riktigt fått tid och träna dom var och en så nu tänkte jag ta tillfället i akt.

Sunnie är lite rädd för andra hundar så Mari som äger Hundfantasten ska försöka hjälpa mig med lite tips på vad jag ska göra för att hon inte ska tycka det är lika läskigt. Hoppas det blir 6 givande kurser =)

http://hundfantasten.se

De har jätte många bra hundkurser och håller till ute i Järfälla. Gå in och titta på de olika kurserna, tror de finns lediga platser kvar.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0