Tandläkarbesök!

Förra veckan var jag hos tandläkaren och jag hade inga hål men däremot lite tandsten, så idag var jag där igen och tog bort tandstenen.

Jag var jätte nervös när jag kom dit!!

Jag har nog gjort bland det värsta du kan göra hos tandläkaren med tanke på mina 2 utslagna tänder men jag är alltid nervös när jag kommer dit endå endå. Jätte många jag pratat med om tandsten har dessutom skrämt upp mig och jag har hört att det är värre att ta bort tandsten än att borra ( har aldrig borra så vet och andra sidan inte hur det känns ) men det gick hur bra som helst.

Jag fick lite bedövningssalva på tandköttet och jag tyckte knappt att det kändes, det var på vissa ställen som det kändes lite men det var inget att grina över ;)

Skönt nu har man provat på det också så om jag åker på den nitlotten igen så vet jag vad jag har att vänta mig.

Jag går hos tandläkaren på Emaljkliniken i Kallhäl, dom är jätte duktiga! Rekommenderas starkt!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0