True Talant

Var det någon som såg True Talent igår?

Vad tyckte ni i såfall??

Jag såg större delen av programmet och jag tycker det var bra. Jag är så otroligt kännslig bara när det kommer till lyckliga stunder i människors liv. Ni som såg programmet förstår vad jag menar. När läktarna började snurra och man såg lyckan hos dom som sjöng. Jag blir själv så glad att en glädje tår gärna börjar rinna när jag ser andra så glada. 

Jag blir jätte berörd av lyckliga stunder i både mitt eget och andras liv. Undra varför man/jag reagerar så starkt på lycka. Om någon dör i en film kan jag sitta helt lugn men om några tex. återförenas och en film slutar lyckligt så kommer tårarna.. Märkligt egentligen...  




 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0