Chanel Väska











Beskrivning: Svart Chanel Väska, "BAG" två stora fack med ett mitten fack med dragkedja. Mobilfack och ett mindre sidofack.
Skick: Aldrig använd
Pris: 350 kr / Bud, Inkl frakt. 300 kr vid hämtning i Järfälla.
Kontakta mig vid Intresse: [email protected]



Beskrivning: Tufft Linne
Skick: Använt ett fåtal gånger
Pris: 100 kr, Inkl frakt / Bud
Kontakta mig vid Intresse: [email protected]





Beskrivning: Skjorta, tight modell. Broderi framk och bak. Jätte snygg!! Tyvärr sitter den lite tight över bysten på mig.
Storlek: S
Pris: 150 kr inkl frakt / Bud
Skick: Behöver stryckas, hehe..
Kontakta mig vid intresse: [email protected]

alexandra
2011-02-01 @ 22:07:39
URL: http://aleksaaa.blogg.se/

fin blogg! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0