BIG POWER MEET 2011

Nu är vi påväg till västerås.

När vi kommer fram ska vi först och främst försöka komma in till västerås och hitta en lämplig parkering där vi kan placera bilen över natten. Inte helt lätt kan jag tänka mig men det är bara leta! Sen ska vi leta upp Scandic hotell och checka in, lassa av våra grejer och sen dra oss ut på stan.







Tyvärr lär man inte hinna nyttja polen, vi lär ha fullt upp med annat.

Typ titta på Amerikanska bilar och raggare.

Brukost buffen på söndag ser jag nästan mest fram emot ;)

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!
2011-07-09 @ 17:20:17
URL: http://adaras.se

Låter mysigt! :D



Jag har förresten gjort en liten nail stamping tutorial nu, men det var ju bara små blommor jag gjorde. Men jag gör exakt likdant med de större mönstrena. ;) Då kommer det ju utanför naglen också så att man får ta bort det med en tops och remover.



Åh vad kul att du gör det! :D Vad skulle du ta för att fixa mina naglar? :D

Smsa Låna
2011-07-20 @ 14:17:21
URL: http://smsalåna.nu

Kul sida! Hur länge har du haft din sida?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0