Hudvård, Yves Rocher

Nu ska jag uppgradera mitt hudvårdsskåp hemma. Solprodukter och hudkrämer är beställt!

Yves-rocher.se





After Sun, 29 kr st

3 i en, Den återfuktar huden efter solning. Förlänger solbrännan och innehållet av aloe vera lugnar huden och ger en underbar känsla av välbefinnande.




Sololja, 69 kr

En fet fri sololja som gör huden silkeslen och  återfuktad när du solar ( du får också en djupare bränna ). Men man ska vara väldigt försiktig när man solar med olja, om du inte har en grundfärg så borde du avvakta lite med oljan och bygga upp lite färg först. Man brännar sig nämligen väldigt lätt med olja. Hoppas den doftar gott=) 



Fuktgivande Dag / Nattkräm, 59 kr

Jag har ganska känslig hy men den här ska vara mild och vårdande så jag ger den en chans.





Cream för kropp och ansikte, 37,50 kr




Aprikos Peeling, 38 kr

Jag brukar alltid försöka skrubba bort all död hud innan jag solar, då får man en snyggare bränna som man inte flagar bort lika snabbt.

När man beställer hem saker för över 150 kr är frakten fri och så får man en liten gåva på köpet :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0