Tisdag 5 / 7

Det är redan den 5 Juli, sjuk!

3 dagar kvar till semester

10 dagar kvar till Matte får reda på om han kommit in på Mälardalens Högskolan i Västerås.

Självklart håller jag alla tummar och tår jag bara kan för att han kommit in, samtidigt skrämmer det mig lite. Inte att han skulle kommit in utan allt som kommer förändras. Han kommer ta steget in i nästa kapitel av sitt liv, nästa kapitel är ett högskoleliv. Inte nog med det så ligger Mälardalens högskola i Västerås, 20 mil om dagen han ska pendla. Det är en bit, och när vi var där på öppet hus i lördags lät de på de elever som gick där idag att man inte orkar pendla i längden utan att de flesta som börjar att pendla flyttar dit efter någon termin. Man ska inte tänka så mycket men ibland är det svårt att låta bli. <3

 

matilda
2011-07-05 @ 10:33:06
URL: http://hejbus.blogg.se/

sv: va härligt! det är bra med mig :)



vad ska du hitta på på semestern? :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0