Nys rekord!

God morgon!

Idag är det jobbigt, min näsa kliar och mina ögon vill bara försvinna. Jag är inte sjuk, jag är pollenallergiker!

Jag brukar plocka ut polllenmedicin på recept men i år har jag inte gjort det utan köpt receptfria. Jag tyckte inte jag känt av så mycket i år ( eller så har jag inte orkat ) men nu så kom det ikapp. Kände mig som en av det 7 små dvärjarna igår, Prosit! Igår tror jag att jag gjorde ett nys rekord.

Jag och Matte köpte med oss massa gott och åkte och käkade middag vid lösta badet. Vi satte oss på en gräsplätt i solen och njöt. Jätte mysigt men inte lika roligt efteråt när alla små pollensporer hittat min näsa.

Måste kanske plocka ut pollentabletter och nässpray på recept trots allt.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0