Dessvärre kommer det troligtvis fortsätta...

Hallojsan!!

Ni undrar säkert vad som hänt här på bloggen. Dålig uppdate, jag vet!! Dessvärre kommer det troligtvis att fortsätta i samma spår. Känner mig inte så motiverad till att blogga för tillfället. Det känns som att jag inte har något vettigt att skriva.

Något som jag inte berättat för er är dock att jag fått nytt jobb, och sen har jag och pappa bokat en resa till USA. Sug på den =)

Den 30/10 åker jag och pappa alltså till Maimi, vi ska bara passa på att umgås och ha det super trevligt. Vi kommer hem därifrån den 9/11. Då jobbar jag två dagar till på mitt nuvarande jobb sen börjar jag på min nya arbetsplats den 14/11. Jag tänker inte berätta vart jag börjar jobba men jag kan berätta att jag precis som jag ville har fått ett jobb som mäklarassistent. Det ska bli superkul och jag är jätte glad för det här framsteget!! =)

Juste sen har jag gjort en liten förändring när det gäller mitt hår... Inte jätte nöjd, men det får funka tillsvidare ;)




Jag, Matte och en otroligt söt Markus




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0